پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215762
حذف دفترچه‌هاي درماني تا پايان دولت يازدهم
تاریخ انتشار : 1395/05/11 18:19:04
نمایش : 1247
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، گفت: دفترچه‌هاي خدمات درماني در مراکز ملکي تأمين اجتماعي تا پايان دولت يازدهم حذف مي‌شود.
به گزاش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي ربيعي در برنامه بهره‌برداري از 9 پروژه (مرکز ارتباط مردمي سازمان تأمين اجتماعيCRM، کارت هوشمند، نسخه‌نويسي الکترونيکي، طرح محاسبه و پرداخت متمرکز مستمري،‌سامانه بيمه بيکاري،‌طرح ساختار نوين ارائه خدمت در شعب، سيستم پکس، طرح سيستم بيمه‌اي با نگاه مالي و نظام تعهدي و طرح بهبود و روان‌سازي فرآيندها در ارائه خدمت) اظهار داشت: هر کدام از طرح‌هايي که امروز به بهره‌برداري رسيد،‌ بخشي از مسائل مهمي بودند که در سلامت کشور سال‌ها به دنبال آن بوده‌ايم.

وي با اشاره به اينکه 42 ميليون نفر از آحاد جامعه تحت پوشش تأمين اجتماعي هستند، گفت: امروز متعهد مي‌شويم تا پايان دولت يازدهم پروژه‌هايي که امروز به بهره‌برداري رسيدند در سراسر کشور اجرايي شود.

وي يادآور شد: امروز پروژه‌هاي مختلفي از مديريت ارتباط با مشتريان که بازنشستگان و کارگران هستند تا ايجاد شفافيت مالي داشته‌ايم.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: در گذشته مراجعه به تأمين اجتماعي سخت بوده و بايد چندين ساعت براي دريافت خدمت در شعبات صبر مي‌شد ولي امروزه با الکترونيکي شدن فعاليت‌ها در مدت زمان کوتاهي خدمات لازم به بيمه‌شدگان ارائه مي‌شود.

وي به شفافيت مالي در سازمان تأمين اجتماعي اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قسمت‌هاي مختلف بازرسي مي‌تواند شفافيت مالي در سازمان تأمين اجتماعي را نظاره‌گر باشند.

ربيعي تأکيد کرد: يکي از پروژه‌هايي که امروز مورد بهره‌برداري قرار گرفت ارائه کارت هوشمند بود که تا پايان دولت يازدهم دفترچه‌هاي درماني در مراکز ملي تأمين اجتماعي حذف مي‌شود.

وي ادامه داد: دفترچه‌هاي بيمه همانند چک‌هاي سفيدي بود که در اختيار بيمه‌شدگان قرار مي‌گرفت و مطمئناً با حذف اين دفترچه‌ها هزينه‌هاي اضافي نيز حذف خواهد شد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خاطر نشان کرد: در حال حاضر 5 بيمارستان در حال ساخت است و ما مناطق حاشيه‌نشيني و جنوبي تهران نيز ورود پيدا کرده‌ايم.

وي گفت:‌ در حال حاضر بيمارستان 600 تختخوابي همچون بيمارستان ميلاد در جنوب غرب تهران در حال ساخت است و مراحل ساخت 9 بيمارستان و 26 مرکز نيز در حال طراحي است.

ربيعي يادآور شد: در دولت يازدهم 14 بيمارستان جديد در سراسر کشور به بيمارستان‌هاي تأمين اجتماعي اضافه مي‌شود که جمعاً 840 تخت بيمارستاني اضافه خواهد شد.

ربيعي گفت: صندوق‌هاي بيمه‌اي بايد به خانه‌هاي امني براي بازنشستگان تبديل شوند و در همين راستا هم تسهيلاتي را براي اين قشر از آحاد جامعه در صندوق‌هاي بيمه‌اي ايجاد کرده‌ايم.

وي ادامه داد: در همين راستا تسهيلاتي بدون بهره بانکي به بازنشستگان ارائه مي‌شود و 30 هزار سفر نيز براي اين افراد در طول سال انجام خواهد شد و به بيمه تکمليي بازنشستگان نيز کمک‌هايي صورت گرفته است.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در باره ايجاد خانه‌هاي اميد براي بازنشستگان تأمين اجتماعي نيز گفت: در حال پيگيري و امضاي تفاهمنامه هستيم که بازنشستگان بتوانند از 285 مرکز ورزشي و فرهنگي در سراسر کشور استفاده کنند.

ربيعي با اشاره به اينکه تأمين اجتماعي بايد براي تأمين امنيت بازنشستگان و کارگران باشد، گفت: امسال وقتي که در روز کارگر خدمت مقام معظم رهبري رفتيم، معظم‌له حال و هواي تأمين اجتماعي را از بنده پرسيدند و تأکيد کردند که تأمين اجتماعي در زندگي کارگران و بازنشستگان لحاظ شود.

وي يادآور شد: 17 شرکت تأمين اجتماعي معلق مانده بود که به دستور رئيس‌جمهور به سازمان تأمين اجتماعي بازگشت و 6 هزار ميليارد تومان نيز براي خدمات اپراتور رايتل که متعلق به سازمان تأمين اجتماعي است، تخفيف ايجاد کردند.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي افزود: خروج از بعضي بنگاه‌هاي اقتصادي در دستور کار سازمان تأمين اجتماعي قرار گرفته است و اين سازمان محلي براي کار پاک است و ما در حفظ منافع سازمان با هيچ کس رودربايستي نداريم و تحت هيچ فشاري نيز نبوده‌ايم و از اموال کارگران نگهداري خواهيم کرد.\

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html